Blisko 65 wystawców oraz ponad 600 zwiedzających z całej Polski – statystyki pierwszych w Polsce Targów e-Handlu robią wrażenie. Ale to nie one są najważniejsze. Ci, którzy choć na chwilę w piątek, 20 maja odwiedzili poznańską „Iglicę”, wiedzą że było warto!
Dostawcy platform do e-handlu, oprogramowania „pudełkowego”, porównywarki cen, agencje pozycjonerskie, programistyczne oraz e-marketingowe – to tylko wybrane profile firm, które stawiły się w piątek na MTP. Nie mogło zabraknąć i nas.
Czego spodziewaliśmy się po tej imprezie? Aż wstyd przyznać – w dużym uproszczeniu, obawialiśmy się kółka wzajemnej adoracji i taplania się we własnym sosie. No, może jeszcze kilku wartościowych rozmów. Dlatego z tym większą pokorą bijemy się w piersi. Co tu dużo mówić – impreza po prostu się udała! Jako wystawcy możemy śmiało powiedzieć, że zarówno atmosfera, dobór gości, jak i organizacja targów były na jak najwyższym poziomie.
Wymieniliśmy się doświadczeniami i nawiązaliśmy wiele ciekawych kontaktów z firmami i sympatykami e-commerce z całej Polski. Udział w imprezie był też świetną okazją do zbadania potrzeb potencjalnych klientów oraz poznania ofert konkurencji. A to – z jednej strony – pozwoliło nam się upewnić w przekonaniu, że nasze produkty są naprawdę na wysokim poziomie, z drugiej zaś – dało nam potężnego „kopa” i niezwykłą motywację do dalszego rozwoju.