System Extreme Commerce to bardzo rozbudowana platforma e-commerce, która regularnie przynosi naszym Klientom kolejne funkcjonalności. Oto jakie zadania zostały wykonane w ramach wersji 2.23:
- Promocje produktowe – Obszerne zadanie, zrealizowane w ramach programu developerskiego w 2018r. znacznie rozszerzające dotychczasowe możliwości polityki cenowej.
- Panel: zarządzanie językami – Zadanie wykonane w ramach programu developerskiego w 2018r. Umożliwia zarządzanie wersjami językowymi z poziomu panelu (dodanie wersji, ustawienie jej jako aktywnej lub nieaktywnej, dodanie flagi, przypisanie widoku).
- Nowy web – Bootstrap 4 – Zadanie obejmowało wdrożenie nowej, 4 wersji Bootstrap. Strona domowa frameworka jest dostępna tutaj, natomiast najważniejsze funkcje BS4 to:
– tworzenie stron maksymalnie responsywnych, lekkich i przyjaznych dla użytkownika,
– dodawanie do interfejsu na froncie sklepu opcji ułatwiających użytkownikowi przeglądanie go (łatwiejsze logowanie, zmiana języka, sposobu prezentowania towarów na liście),
– umożliwienie edycji w Panelu administracyjnym sklepu wielu parametrów wcześniej dostępnych tylko przez zmianę kodu. - W sklepach, które posiadają grafikę opartą o BS3, aktualizacja do BS4 będzie następować wraz z dużą aktualizacją layoutu sklepu. BS3 będzie równolegle wspierana do momentu przejścia wszystkich sklepów na BS4.
- Optymalizacja wyświetlania ilości pozycji na listach – Dzięki temu zadaniu listy wyświetlają się znacznie szybciej (na początku ładowane są informacje obejmujące tylko wybrany zakres – do 250 pozycji – a nie cała lista, np. towarów, obejmująca np. 5, 10, a nawet 90 tysięcy pozycji).
- Obejmuje listy np: zestawów (gotowców), widoków, klientów, zamówień, towarów, operacji magazynowych, zakupów, repoObject, propertiesów, użytkowników, dostawców, cenników, cen w cennikach.
Nie obejmuje historii – zostało dodane osobne zadanie dla jej optymalizacji. - Grupowe kasowanie cache – W związku z dodaniem wielu różnych cache (celem optymalizacji działania sklepów) zostały one pogrupowane i uporządkowane. Teraz można odświeżać pojedyncze cache sklepu, jak i całą grupę. Np. 1 – grupa cache, 2 – pojedyncze cache:
- Dodanie obsługi wielu obiektów w jednej historii (np. dane komponentów w towarach) – Po wprowadzeniu tej funkcjonalności jest możliwe przeglądanie w historii np. zestawów konfigurowalnych zmian komponentów (dodawanie, usuwanie, edycja). Komponenty są identyfikowane dzięki ich indywidualnym numerom.
Np. 1 – utworzenie komponentu, 2 – edycja komponentu, 3 – usunięcie komponentu.
- Cache dostępności
Wprowadza nową możliwość zapytania o dostępność towarów:
– dostępny – oparte tylko i wyłącznie o flagę available,
– przybliżona dostępna ilość – oparte o nowy properties będący przedmiotem tego zadania,
– dokładna dostępna ilość – oparte o politykę magazynu. - Z tej funkcji skorzysta wiele istniejących już modułów, co znacznie przyspieszy działanie sklepu. Np.:
– Lista towarów w Panelu administracyjnym -> przybliżona dostępna ilość,
– Listy towarów na froncie -> dostępny lub przybliżona dostępna ilość w zależności od implementacji,
– API Baselinker (wartość + sortowanie) -> przybliżona dostępna ilość,
– API uniwersalne -> dostępny lub przybliżona dostępna ilość w zależności od implementacji. - Moduł bloga
Blog jest teraz modułem ogólnosklepowym. Wersja testowa dostępna tutaj – gotowa do testowania, mimo że wymaga jeszcze kilku poprawek graficznych. - Ujednolicony moduł bloga dostępny w Panelu administracyjnym – Treść > Aktualności, zaś kategorie bloga w Panelu administracyjnym – Treść > Kategorie aktualności.
Usunęliśmy także kilka błędów:
- Kasowanie nadstrony
Usunięcie błędu polegającego na kasowaniu przyporządkowania strony statycznej do strony nadrzędnej w przypadku edycji tyłu strony na liście za pomocą xeditable. - Zmiana sposobu weryfikacji ilości produktów w magazynie
- Brak wyświetlania kryterium w kategorii wirtualnej
Pozdrawiamy serdecznie,
Best.net Team