Kobiety i e-commerce

Zastanawiałem się czy opisywać ten przypadek, bo promuję tu konkurencję naszego klienta (obuwie sportowe www.135sport.pl), ale... trzeba przecież poszerzać horyzonty :)

Zastanawiałem się czy opisywać ten przypadek, bo promuję tu konkurencję naszego klienta (obuwie sportowe www.135sport.pl), ale… trzeba przecież poszerzać horyzonty 🙂

Całe zamieszanie z powodu www.neosport.pl. Podczas kolejnego zapoznawania się z konkurencją naszego klienta wpadł mi w oko różowy bannerek:

Zostań Miss neosport.pl

Nie zgłosiłem swojego udziału. Nie zdążyłem nawet przeczytać jakie są nagrody. Skupiłem się za to na odnalezieniu zdjęć kandydatek 🙂

oto one: http://miss.neosport.com.pl

Biorąc pod uwagę:

  • popularność „fotkowych” serwisów
  • chęć tych dziewczyn do zdobycia tytułu, połączoną z ich książką telefoniczną
  • atrakcyjną wartość dodaną do oferty sklepu 😉
  • tekst „wyświetlono 319805 razy” nad fotkami (nie wiem jak to jest liczone)
  • i inne…

Uważam, że to całkiem dobry pomysł na promocję sklepu. Tym bardziej,  że łączy dwa bardzo ważne dla mnie pojęcia – kobieta i e-commerce 🙂

Przeczytaj więcej

Developer

Wersja 2.31, czyli jak dostosowaliśmy kilka modułów do GA4

Nowa wersja sklepu 2.31 zawiera zestaw bardzo potrzebnych zmian i aktualizacji, m.in. związanych z przejściem na Google Analytics w wersji 4, ale także zrealizowanych w ramach Programu Deweloperskiego.  Oto co zawiera wersja 2.31:

Planujesz wdrożenie e‑commerce B2B lub B2C?

Dostarczamy technologię i know-how