Niemożliwe staje się możliwe! Wdrożenie i integracja w ekstremalnie krótkim czasie

Zmuszeni jesteśmy nieskromnie przyznać, że istnieje tylko kilka firm w Polsce, które byłyby w stanie sprostać celowi, który został przed nami postawiony. Na pierwszy rzut oka wdrożenie sklepu internetowego MrJoy.pl, hurtowni internetowej LuckieGift.pl oraz aplikacji Funny-Land na tablety z systemem Android nie wydaje się być czymś nadzwyczajnym. Poprzeczkę podniósł jednak termin realizacji tego zlecenia. Wdrożenie i zintegrowanie ze sobą wszystkich trzech aplikacji w terminie umożliwiającym rozpoczęcie sprzedaży gadżetów na Euro 2012 było dla nas nie lada wyzwaniem. Zadanie było trudne, ale w żadnym wypadku niewykonalne i ta myśl przyświecała nam przy realizacji tego projektu.

Wszystkie trzy serwisy to znaczy sklep detaliczny MrJoy.pl, hurtownia internetowa Luckiegift.pl oraz aplikacja Funny-Land bazują o nasze autorskie rozwiązanie, jakim jest Extreme Commerce. Produkty wprowadzone w MrJoy.pl mają ceny i opisy dostosowane do potrzeb klientów indywidualnych. Informacje o tych towarach są przesyłane do LuckieGift.pl i dostosowywane (rabaty, opisy, kategorie produktów) do potrzeb klientów hurtowych. Zmodyfikowane informacje są przesyłane dalej z hurtowni do aplikacji mobilnej Funny-Land, która umożliwia przedstawicielom handlowym prezentację aktualnej oferty i składanie zamówień na poręcznych tabletach z systemem Android. A to wszystko w kilka miesięcy od pierwszego spotkania z klientem.

        

Screeny z ekranu tableta z zaintalowaną aplikacją Funny-Land.

Zarządzający serwisami za pomocą panelu i określonych w nim parametrów mogą definiować wszelkie specyfikacje produktów w odniesieniu do ich docelowego miejsca sprzedaży. Pozawala to na łatwe dostosowanie cech produktu do bieżącej sytuacji np. zmiany cen produktów w hurtowni w zależności od realizowanego obrotu. Również tablety korzystające z aplikacji Funny-Land pobierają dane ze wspomnianego panelu, dzięki czemu przedstawiciele handlowi dysponują zawsze bieżącymi informacjami.

                    

Screeny przedstawiające: stronę kategorii, produktu i składania zamówienia w sklepie detalicznym MrJoy.pl oraz hurtowni internetowej Luckiegift.pl.

Przeczytaj więcej

Developer

Wersja 2.31, czyli jak dostosowaliśmy kilka modułów do GA4

Nowa wersja sklepu 2.31 zawiera zestaw bardzo potrzebnych zmian i aktualizacji, m.in. związanych z przejściem na Google Analytics w wersji 4, ale także zrealizowanych w ramach Programu Deweloperskiego.  Oto co zawiera wersja 2.31:

Planujesz wdrożenie e‑commerce B2B lub B2C?

Dostarczamy technologię i know-how