Strona firmowa czyli prawie jak narodziny słonia

Strona firmowa musi być. A jak! No właśnie – a jak? Przy okazji projektowania strony dla jednego z naszych kluczowych produktów – systemu Extreme Commerce – natchnęło mnie do popełnienia takiego krótkiego tekstu. Tak nieco off-topic. Stworzenie własnej strony firmowej to chyba jedno z najtrudniejszych, a już na pewno najbardziej żmudnych zadań…

Tworzenie ostatniej odsłony strony www.best.net.pl zajęło nam 9 miesięcy (tym bardziej należy ją kochać jak własne dziecko ;-)). Oczywiście same prace trwały dużo krócej – te 9 miesięcy to ciągły brak czasu, ważniejsze (bo generujące bezpośrednie przychody) projekty, walka na pomysły, spory o sposób realizacji niektórych aspektów, a w końcu po przeszło pół roku zmagań – konieczność podgonienia zmieniających się trendów…

Na początek ustaliliśmy, że strona musi odzwierciedlać charakter firmy i realizowanych przez nas projektów czyli to co dosłownie wykrystalizowało się w ostatnich dwóch latach. Samo założenie to nic nowego, jednak fragment charakter firmy bardzo istotnie utrudnił nam zadanie. Każdy z nas jest inny (jakże to odkrywcze!), a jednak przez lata współpracy udało nam się wypracować pewien wspólny mianownik, który chcieliśmy uchwycić i przekazać odbiorcom strony. Udało nam się ustalić motyw przewodni (mocno popierany przez Błażeja) – woda. Temat dobry bo właściwie wszystko z czym się spotykamy każdego ma swój odpowiednik (mniej lub bardziej dosłowny) w świecie wodnym.

Poza tym miało być ekstremalnie ze względu na przyjętą przez nas strategię, że skupiamy się na rzeczach dużych – odwracamy się od małych zadań i błahych wyzwań na rzecz tego co nas najbardziej kręci – zmagania się z rzeczami, z którymi inni nie dali przed nami rady. I tak powstały żaglowce, rekiny, cumy i cała masa innych wodnych cudów.

Jak wyszło? Nam się podoba…

Przeczytaj więcej

Developer

Wersja 2.31, czyli jak dostosowaliśmy kilka modułów do GA4

Nowa wersja sklepu 2.31 zawiera zestaw bardzo potrzebnych zmian i aktualizacji, m.in. związanych z przejściem na Google Analytics w wersji 4, ale także zrealizowanych w ramach Programu Deweloperskiego.  Oto co zawiera wersja 2.31:

Planujesz wdrożenie e‑commerce B2B lub B2C?

Dostarczamy technologię i know-how