Wyniki badań nad checkout process w 136 topowych serwisach e-commerce w USA

Dopracowany proces realizacji zamówienia powinien być tak samo istotny dla właścicieli sklepów internetowych, jak dla piekarzy odpowiednia receptura wypieku chleba. 60-70% potencjalnych klientów sklepów internetowych porzuca swój koszyk na etapie finalizacji zamówienia, dlatego niezmiernie ważne jest aby odpowiednio go zoptymalizować. Podstawowym celem każdej platformy e-commerce jest sprzedawać, a głównym środkiem ku temu jest odpowiednio zaprojektowany checkout process.

Poniżej prezentujemy przydatną infografikę, która jest efektem badań nad 136 topowymi serwisami e-commerce w USA, przedstawionym w niezwykle skondensowanej formie. Warto ją dokładnie przeanalizować, gdyż stanowi ona świetnie źródło inspiracji podczas tworzenia procesu realizacji zamówienia w waszych sklepach.

Optymalizacja procesu zamówienia

Przeczytaj więcej

Developer

Wersja 2.31, czyli jak dostosowaliśmy kilka modułów do GA4

Nowa wersja sklepu 2.31 zawiera zestaw bardzo potrzebnych zmian i aktualizacji, m.in. związanych z przejściem na Google Analytics w wersji 4, ale także zrealizowanych w ramach Programu Deweloperskiego.  Oto co zawiera wersja 2.31:

Planujesz wdrożenie e‑commerce B2B lub B2C?

Dostarczamy technologię i know-how